I'll be back, sooner...or maybe..later?

Gambar sekadar hiasan~

Assalammualaikum,Hello and Annyeong!
It's already 2017!!!
Aku dah lama tak update apa-apa -.-
Kesibukan belajar membuatkan aku tak sempat nak menulis mana-mana fanfiction.
Jadi semuanya boleh aku cakap terbengkalai macam tu je.

Sekarang ni aku dah habis STPM...tapi masih lagi dalam mode cuti.
Haha.
Sebenarnya aku rindu nak menulis macam dolu-dolu.
Cuma sekarang ni masalahnya aku kekurangan inspirasi.
Idea dah ada...tapi setiap kali menghadap skrin laptop untuk menaip sebaris ayat pun...aku delete balik,then tutup tab writer.

Macam mana tu? -_-

Apa-apa pun aku akan cuba menulis semula!
Fanfiction aku bukan setakat di blogspot sahaja,aku actually ada publish beberapa fanfiction di Asianfanfics. *dah lama tak update,since 2014*

That's all for today.
Annyeong~

Comments

Popular Posts